zaterdag 30 juni 2012

Joure. - Groesbeek. 115 gefietst

Vanmorgen om 8 uur uitgezwaaid door Willy en de kinderen. Toch wel raar hoor dat we elkaar pas over twee weken in Italië weer zien.
Eerst 10 km gefietst naar station in Heerenveen. Ik was ruim op tijd en de fiets coupe stopte precies voor me. De fiets had dus ook een mooi plekje in deze overvolle trein. Rond 10 uur reed ik weg bij het station. Wat nog wel even wennen hoor. Regelmatig reed ik al fout, dus heb zo wel wat tijd en kilometers verprutst. Verder lekker rustig aan gedaan en lekker fit op een camping in Malden terecht gekomen. Zo even douchen en paar boodschapjes doen in Malden.  Vanavond zelf kokkerellen.

10 opmerkingen:

Jan Buitenga zei

"Regelmatig reed ik al fout, dus heb zo we", Als je in Nederland al verdwaalt....

Anoniem zei

Hey Jo. De eerste kilometers zitten er op. Top man !

Ennuhhhh ...... Geniet van de reis en ook van de omgeving. Pak rustig wat extra kilometertjes hoor ...big smile

Greetzzz J & A en kids

Anoniem zei

Dat heb je als je alleen gaat fietsen ha ha. Jaren geleden fietste je nog achter mij aan. Johan Succes. Heel veel plezier!! Makkie voor jou! Groet H&K

Anoniem zei

"Die 500 Daagt Zich Zelf pas uit"
De kop is er af. We waren te laat om je nog via de mail heeeeeeel veeeel succes toe te wensen. Daarom op deze wijze...........
Zet'm op en gruwelijk veel fietsplezier. Geniet vooral van de omgeving !!!!
Grjs Elly

Anoniem zei

Johan,

Volgens mij vandaag een makkie, mooi weer en voor het lapje. Dus lekker fietsen en ga vooral jezelf niet opjutten. Dat vliegtuig wacht wel!! Enjoy vr gr Turfke

Anoniem zei

Hé buurman, we gaan je volgen hoor! Veel succes!

de De Jongetjes!

Klaas en Carolien zei

Hallo Johan,

Mooi uitdaging voor een mooie leeftijd. Veel plezier en veilig aankomen. Zullen je blog blijven volgen.
Groetnis,
Klaas en Carolien

Anoniem zei

He Johan, een wat late reactie van mij. Wij wensen jou een fijne, veilige en mooie rit naar Italie. Wij zijn net wat later in Oostenrijk anders had ik een stukje mee willen fietsen. Groet en een veilige reis.

Groet Alex, Amy Dianne en Alwin

Toytoyjoure zei

Johan succes met je monster tocht en sterkte in die bungalowtent
Gr. Uit de mid

Anoniem zei

Ja ja , het bericht plaatsen gaat steeds mis????
Maar leuk je te volgen.

Groetjes Jenny