zondag 15 juli 2012

Zondag 15 juli, Bassano - Lido di Jesolo 100 km, 1581 totaal

Hoewel de dag met een vrolijk zonnetje begon in Bassano, werd het weer vanmiddag toch wat slechter. Harde wind en eigenlijk alleen maar tegen. Af en toe een spat regen en af en toe een donderslag.

Het laatste stuk ging natuurlijk vanzelf. Ik realiseerde mij dat het it jaar 30 jaar geleden is dat ik op camping Parco Capraro kwam samen met Johannes Hartholt. toen was het nog een soort boerencamping. Nu heeft de camping drie sterren. Ik werd hartelijk begroet door Lorenzo Capraro, de Capo dei Capi van de de familie. Ik zag hem bij aankomst bij de recetie staan en riep: Hotski Protski Hollandotski!!!! hij draaide zich om en riep gelijk heeeeee Ollanda! Even later was e vers getapt biertje mij deel.

Daarna de rest van de familie nog even begroet een een plekje toegewezen gekregen.

Het eerste deel van mijn trip zit er op. Nu twee weken de volle aandacht voor mijn gzin e dan verder naar Rome. Als het net zo mooi gaat als het eerste Deel... ik teken daarvoor!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Johan,
Gefeliciteerd, als ik alles zo lees was dit een zware maar prachtige expeditie. In ieder geval fijn dat je er bent en nu even uit kunt rusten. Plezierige vakantie en geniet er van.
gr Fred

Anoniem zei

Hallo Johan
Fijn je bent er al en ook goed aangekomen. Nu 2 weken vakantie met elkaar. Willy en kids moeten nog een eind en komen morgen hopelijk goed aan. Veel vakantie plezier met elkaar. Liefs van ons.
Pa en ma.

Anoniem zei

Gefeliciteerd, geniet ervan Marco

Anoniem zei

Rust maar goed uit, dan kan je daarna weer goed typen :-)
Groetjes Marco

Anoniem zei

Hey familie van der Goot.

Als jullie dit lezen zullen jullie wel weer herenigd zijn. De komende weken kan Willy de cursus sportmassage (ver verleden) nog eens in praktijk brengen om Johan goed voor te bereiden op het laaste stukkie. ;-)
Hele fijne rustmomenten toegewenst en doe de groeten aan de familia Capraro.

Ciao, a la prossima volta
Johannes en de rest.

Anoniem zei

Hallo buurtjes,
Heb net alles bij gelezen, je geniet er echt van! Wij zijn net terug uit Kos, maar goed dat je die temperatuur niet hebt gehad!Fijne vakantie daar en veel succes straks naar Rome !
Groetjes van Reling 14.