vrijdag 10 augustus 2012

Goed bericht uit Rome! Ik ontvang de oorkonde (testimonium)


Net goed bericht uit Rome !!!

Ik ontvang alsnog een testimonium als bewijs van mijn 'pelgrimage' naar Rome! Ik had een brief geschreven aan de pater (dr. Tiemen Brouwer) van de Friezenkerk (naast het Vaticaan) en meegegeven aan twee andere fietsers Siebe en Anneke uit Meppel.  Toen ik er was, was de kerk namelijk dicht. Ik ben zelf niet religieus, maar voor mij is deze oorkonde toch een soort medaille, de kers op appelmoes. Heel bijzonder!
Overigens wordt mijn brief opgehangen in de Friezenkerk(link), als bewijs, werd mij gemeld.

Dus wie er nog komt deze zomer, maak even een foto!

Overigens vandaag ook een paar leuke kaarten van Wigle en Martha en van Kees en Hanneke. Verder ook veel facebook, twitter en e-mailberichten met felicitaties. Erg leuk allemaal en ook heel bijzonder dat zoveel mensen mij hebben gevolgd.

Misschien was de leukste volger nog wel Jacob Dijkstra uit Beetsterzwaag. Ik kwam hem met zijn vrouw tegen op een camping in Citta di Castello. Hij kende mij niet persoonlijk, maar volgde wel mijn weblog. Jacob volbracht de toch vorig jaar en blijft geïnteresseerd in de belevenissen van andere Romegangers. Het weblog van zijn prachtige reis kun je hier vinden.


Geen opmerkingen: